Шукати в цьому блозі

РЕАЛІЗАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Реалізація 
екологічної складової сталого розвитку

         
Освіта збалансованого розвитку продовжує формуватися як концепція, що охоплює пов’язані між собою економічні, екологічні та соціальні проблеми. Тому в рамках комплексного підходу до освіти в інтересах збалансованого розвитку необхідно й надалі розвивати екологічну освіту й доповнювати освітою інші галузі.
         Екологічне виховання слід починати не в космічних масштабах, а прямо тут: біля свого робочого місця, свого будинку, на своїй вулиці, у дворі своєї школи. Для реалізації цілей освіти сталого розвитку МИ маємо потужний потенціал.     

          Реалізація екологічної складової сталого розвитку здійснюється через:

навчально - дослідницьку діяльність
     - організація і проведення екопрактикумів
          - організація і проведення соціальних досліджень
          - виконання проектних завдань
          - еколого-краєзнавчі екскурсії
     - природоохоронну діяльність
          - екологічні акції, конкурси
          - виготовлення штучних гніздівель
          - догляд за рослинам                             
навчально-просвітницька діяльність
          захист екопроектів, звітів про проведені дослідження
          конкурс малюнків, плакатів, листівок
          конкурс екологічних казок, віршів
          пропаганда екологічних знань серед населення мікрорайону
          складання звернень до жителів міста
          виступи на класних годинах
          проведення тематичних декад, тижнів
          випуск буклетів на екологічну тематику
          створення комп'ютерних презентацій  
        
       Широкому залученню дітей до екологічної діяльності сприяють масові акції, конкурси, зокрема: «Школа -  мій рідний дім», «Галерея кімнатних рослин», «Зелені насадження –легені міста», «Зелений генофонд класу – розкіш чи необхідність?», «Сад майбутнього», тощо. Саме під час цих заходів реалізуються моделі взаємодії естетичної та екологічної підготовки учнів. Висадка дерев, квітів, розбивка клумб відображають органічне поєднання екологічного та ландшафтного дизайну. На подвір’ї школи у нас звільнилась чудова територія, яку ми можемо використовувати для проведення уроків серед природи, але вона як і всі інші проекти потребує певного облаштування. В садку ми маємо велику кількість фруктових дерев, які вже старі і не мають плодоношення. Ми намагаємось поступово оновлювати його декоративними деревами та кущами.
     23 жовтня учнями 5 -10 класів була висаджена березова алея,  висадили 24 дерева. Але під час роботи ми отримали і негативні враження: недогляд за територією закріплених установ. Ми не повинні забувати, що сучасна екологізація – це результат взаємодії різних суспільних сил, а саме органів місцевого самоврядування. Ми говоримо про те, що сталий розвиток – це необхідність встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства і захистом інтересів майбутніх поколінь, включаючи їхню потребу в безпечному і здоровому довкіллі. Але питання: а чи ми в змозі це забезпечити самостійно???